Assalamualaikum & Hello comels! Pekabo? Note to self- "Be the one who looks for the best in people". Happy reading & TQ for dropping by. ^_^

Wednesday, February 15, 2012

Pantun Selamat Malam, Sweet dream! ^_^

Assalamualaikum & Heloo... 

Malam ni Eza nak bagi dua rangkap pantun. Mata dah layu. Hihik. Tambah-tambah line internet slow macam kura-kura sakit kaki. Adeh.. -__-". Menguji kesabaran betul. Takpe-takpe. Dah nak masuk tido dah pun.. :D

Terimalah pantun ciptaan Eza sendiri. Heee, tepuk bagi semangat dulu. Clap! Clap! :D

Malam Tiba Gemersik Hati,
Nikmat Rehat Penuh Berhikmah,
Fikiran Melayang Menanti Mimpi,
Cukupkan Tidur Berserilah Wajah. 

Mata Berkelip Berkali-kali,
Mulut Menguap Mata pun Merah,
Otak dah kata, "Sila BERHENTI!"
Apa Tunggu Lagi, "TIDURLAH.. :D"


Selamat malam yea kekanda adinda sekalian. Blog korang akan diterjah kalau internet dah laju. Persoalan  yang korang tanya akan Eza jawab bila Eza singgah blog korang. Wait for me okies... Good Night! :D

p/s: Sorry ye korang, pantun entah apa-apa. ^_*. Layan......

11 mendoakan Eza dapat kerja bagus-bagus :D:

Pendamba Mawar said...

mata bengkak tido lewat,
tak ngantuk lagi mata ni.


haha pantun apa den ni

Zakaria's daughter said...

ecehhh.

kelip kelip ku sangke api ,
selamat bermimpi .

haha ^_^

YaYaNsMuM said...

Wah2...pandainyeee berpantun..hehe...gud nyte dear!sweet dream!:)

kaishin said...

selamat malam eza..sweet dream :)

nanakimie said...

hee...comel je pantun dia:)

nunyte dear ^-^

Lea Isnawi said...

amboi! siap pantun2 lagi tu

selamat malam eza

Nisa Greennnpanda said...

nite2, oyasumi nasai Eza-chan~...
akak lak br bgn, hoho.. XD

H.J said...

tengah mengantuk ni time tengah komen..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

sygnya yui dah tido time eza publish..hihi..

Cik Azizah said...

hish masa baca entry ni dah tengahari pon..hehe

Hakim said...

bgun pagi mata menggeliat,
tibanya malam mata menguap..
eh, bolehkah mata geliat??,
diri ini tak tahu dh apa yg diucap..

ngee......